Mitä on asiakkaan tunteminen?
Pyrimme Morrow Bankilla jatkuvasti ylläpitämään liiketoimintamme laatua, ja osa tätä työtä on varmistaa, että täytämme toimialallemme asetetut vaatimukset. Rahanpesun vastainen laki vaatii kaikkia pankkeja hankkimaan tietoja asiakkaistaan, tätä kutsutaan myös asiakkaan tuntemiseksi. Meidän on muun muassa tiedettävä asiakassuhteen tarkoitus ja tiedettävä, miten asiakkaana käytät tuotteitamme ja palveluitamme. Teemme tämän esittämällä kysymyksiä kaikille asiakkaillemme. Jos et vastaa kysymyksiin, se voi pitkällä aikavälillä johtaa siihen, että et pysty käyttämään palveluitamme.Työskentelemme aktiivisesti, jotta voimme taata turvallisen pankkiasioinnin ja sujuvan palvelun. Pankkeja velvoittavat monet lait, joilla pyritään ehkäisemään esimerkiksi rahanpesua, terrorismia ja taloudellista rikollisuutta. Yhteiskunnan toimijana, luottamuksen säilyttämiseksi, meidän on tärkeää huolehtia tästä vastuusta. Vastaamalla kysymyksiimme myös sinä osallistut tähän tärkeään työhön.