UKK

Miten voimme auttaa sinua?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos et löytänyt vastausta kysymykseesi.Jos olet Morrow Bankin asiakas, voit olla meihin yhteydessä myös Omat Sivut -palvelun viestilaatikon kautta.

Katso mitä muut ovat kysyneet

Kuinka käytän Joustoluottoa?
Joustoluotto on aina käytössäsi annetun luottorajan puitteissa. Voit nostaa ja maksaa luottoa haluamallasi tavalla. Maksat korkoa vain käytössäsi olevasta luotosta. Luotossa ei ole ennalta määrättyä takaisinmaksuaikaa eikä lyhennyspakkoa. Riittää, että maksat kuukaudessa vähimmäissumman, joka koostuu edelliskuukauden koroista ja kuluista. Päätät siis itse lyhennyksen osuudesta.

Kuinka käytän annuiteettilainaa?
Annuiteettilainaa maksat takaisin kuukausittain. Laskusi sisältää siten edelliskuukauden korot, tilinhoitomaksun sekä pääoman lyhennyksen. Voit kuitenkin halutessasi tehdä suurempia maksusuorituksia luotollesi.

Tarjoamme tällä hetkellä kolmea erilaista korttimallia. Valitettavasti väriä ei voi vielä valita itse, vaan kortit toimitetaan satunnaisissa väreissä.

Kaikille Morrow Bank Mastercard -korttiasiakkaille lähetetään uusi kortti.


Apple Pay, Google Pay ja useimmat tilauspalvelut toimivat ongelmitta myös fyysisen kortin voimassaoloajan päätyttyä.

Kyllä, korttinumero ja PIN-tunnusluku säilyvät ennallaan, vaikka saat uuden kortin.

Ota meihin yhteyttä

Morrow Bank asiakkaana voit ottaa meihin yhteyttä helposti Oman Sivut -palvelun viestilaatikon kautta.
Asiakaspalvelu
Puhelinnumero: 09 42 45 22 88
Maanantai - perjantai (10-15)
Lauantai - Sunnuntai (suljettu)

Luottokortin sulkupalvelu:
Puhelinnumero: (+358) 94 24 58 404
Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.