Verkkopankki ja mobiilisovellus

Miten voimme auttaa sinua?

Omat Sivut

Omat Sivut aukeavat, kun olet saanut hyväksytyn Joustoluottopäätöksen.Omille Sivuille kirjaudut sivun oikeassa yläkulmassa olevasta ”Kirjaudu sisään” painikkeesta. Kirjautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella.Siirry kysymykseen

  • Kirjaudu Omat Sivut-palveluun.
  • Klikkaa oman nimesi kohdalta, sivun yläreunasta.
  • Valitse avautuvalta listalta kohta ”viestilaatikko”.
Siirry kysymykseen

Lähetämme laskut joka kuukauden alussa Omat Sivut -palveluumme, jonne kirjaudutaan verkkosivujemme kautta. Saat tiedon uudesta laskusta sähköpostiisi. Viesti sisältää myös maksutiedot, joita voit käyttää laskun maksamiseen.Sähköpostin suodatinasetukset saattavat joskus ohjata lähettämämme viestin suoraan roskapostikansioon tai poistaa viestin kokonaan. Tällöin sähköpostin suodatinasetuksia kannattaa muuttaa niin, että lähettämämme viestit tulevat näkyviin saapuneet-kansioosi.Mikäli et kuitenkaan löydä tarvittavia maksutietoja tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Omille Sivuille kirjautuminen ei ole mahdollista hakemusvaiheessa. Omat Sivut ovat vain hyväksytyn Joustoluottopäätöksen saaneille asiakkaillemme. Mikäli sinulla on ongelmia Omille Sivuille kirjautumisessa, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 42452288 tai viestillä.Siirry kysymykseen

Mobiilisovellus

Kyllä, laskut voi ladata ja tallentaa suoraan sovelluksesta. Laskun voi ladata laitteelle valitsemalla ”näytä lasku” - "Esikatsele PDF-lasku" – Lataa tai tallenna lasku.Siirry kysymykseen

Ongelmat kirjautumisessa saattavat johtua siitä, että puhelimelle on tehty muutoksia, joiden johdosta et pysty kirjautumaan sovellukselle ilman vahvaa tunnistautumista. Voit yrittää kirjautumista ”kirjaudu pankkitunnuksella” – kohdasta. Mikäli ongelma ei ole kirjautumisessa, suosittelemme poistamaan sovelluksen ja päivittämään sovelluksen uusimpaan tarjolla olevaan versioon.Siirry kysymykseen

Mikäli olet maksanut laskun vähimmäismaksun, muuttuu laskun tila maksetuksi. Jotta saat kokonaiskuvan laskujen ja maksujen tilasta, tulee sinun kirjautua Omat Sivut – palveluun.Siirry kysymykseen

Kehitämme sovellusta jatkuvasti asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaan, joten asiakkaamme tulevat löytämään uusia käytännöllisiä ominaisuuksia tulevaisuudessa. Tällä hetkellä sovelluksen perustoiminnot ovat paikallaan, mikä tarkoittaa, että näet nykyisten tuotteiden tilitiedot, tapahtumakatsauksen ja laskusi. Luottokorttiasi tai lainaa tarkastellessasi voit esimerkiksi nähdä, kuinka paljon luottoa on käytetty ja kuinka paljon sitä on käytettävissä.Siirry kysymykseen

Laskun maksaminen suoraan sovelluksesta ei ole mahdollista.Löydät avoinna olevan laskun tiedot kirjautumalla Omat Sivut – palveluun.Siirry kysymykseen

Toistaiseksi bonuspisteiden käyttö ei ole mahdollista sovelluksessa, mutta kyseistä ominaisuutta kehitellään ja pyrimme päivittämään ominaisuuden mahdollisimman pian.Siirry kysymykseen

Mikäli sinulla on Morrow Bank Mastercard, tulet vastaanottamaan automaattisen latauspyynnön sovelluksessa.Siirry kysymykseen

Kyllä. Morrow Bankin sovellus käyttää vahvoja tunnistautumistapoja, henkilökohtaiset pankkitunnukset, sormenjälki- tai kasvojentunnistus.Siirry kysymykseen

Kortin voi helposti sulkea sovelluksen "kortti"-välilehdestä.
Valitse kortti - napauta yläreunassa olevia kolmea pistettä - oma luottokorttini - sulje kortti väliaikaisesti.
Voit myös sulkea kortin Omat Sivut- palvelusta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Morrow Bankin sovellus on ladattavissa Android ja iOS laitteille. Uuden sovelluksen voit ladata ilmaiseksi App Storesta tai Google Playsta. Sovellusta pyritään päivittämään ja lisäämään uusia ominaisuuksia jatkuvasti ja siksi suosittelemme että pyrit lataamaan aina uusimman version puhelimeesiSiirry kysymykseen

Ensimmäisellä kerralla Morrow Bankin sovellus käyttöönottoon tarvitaan vahva tunnistautuminen, jonka voit tehdä omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi. Jatkossa voit kirjautua puhelimesi sormenjälki- tai kasvojentunnistuksella.Siirry kysymykseen

Kaikki asiakkaat joilla on Morrow Bankin laina tai luottokortti voivat käyttää sovellustamme. Sovelluksen lataaminen on täysin ilmaista ja sen käyttö on selkeää ja helppoa.Sovelluksen avulla tarkistat laskut, tilitiedot ja tapahtumat kätevästi. Sovellusta kehitetään ja parannetaan asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti jatkuvasi ja pyrimme tiedottamaan uusista ominaisuuksista.Siirry kysymykseen

Ota meihin yhteyttä

Morrow Bank asiakkaana voit ottaa meihin yhteyttä helposti Oman Sivut -palvelun viestilaatikon kautta.
Asiakaspalvelu
Puhelinnumero: 09 42 45 22 88
Maanantai - perjantai (10-15)
Lauantai - Sunnuntai (suljettu)

Luottokortin sulkupalvelu:
Puhelinnumero: (+358) 94 24 58 404
Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.