Verkkopankki ja mobiilisovellus

Miten voimme auttaa sinua?

Omat Sivut

Omat Sivut aukeavat, kun olet saanut hyväksytyn Joustoluottopäätöksen.Omille Sivuille kirjaudut sivun oikeassa yläkulmassa olevasta ”Kirjaudu sisään” painikkeesta. Kirjautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella.Siirry kysymykseen

  • Kirjaudu Omat Sivut-palveluun.
  • Klikkaa oman nimesi kohdalta, sivun yläreunasta.
  • Valitse avautuvalta listalta kohta ”viestilaatikko”.
Siirry kysymykseen

Lähetämme laskut joka kuukauden alussa Omat Sivut -palveluumme, jonne kirjaudutaan verkkosivujemme kautta. Saat tiedon uudesta laskusta sähköpostiisi. Viesti sisältää myös maksutiedot, joita voit käyttää laskun maksamiseen.Sähköpostin suodatinasetukset saattavat joskus ohjata lähettämämme viestin suoraan roskapostikansioon tai poistaa viestin kokonaan. Tällöin sähköpostin suodatinasetuksia kannattaa muuttaa niin, että lähettämämme viestit tulevat näkyviin saapuneet-kansioosi.Mikäli et kuitenkaan löydä tarvittavia maksutietoja tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Omille Sivuille kirjautuminen ei ole mahdollista hakemusvaiheessa. Omat Sivut ovat vain hyväksytyn Joustoluottopäätöksen saaneille asiakkaillemme. Mikäli sinulla on ongelmia Omille Sivuille kirjautumisessa, pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09 42452288 tai viestillä.Siirry kysymykseen

Mobiilisovellus

Kyllä, laskut voi ladata ja tallentaa suoraan sovelluksesta. Laskun voi ladata laitteelle valitsemalla ”näytä lasku” - "Esikatsele PDF-lasku" – Lataa tai tallenna lasku.Siirry kysymykseen

Ongelmat kirjautumisessa saattavat johtua siitä, että puhelimelle on tehty muutoksia, joiden johdosta et pysty kirjautumaan sovellukselle ilman vahvaa tunnistautumista. Voit yrittää kirjautumista ”kirjaudu pankkitunnuksella” – kohdasta. Mikäli ongelma ei ole kirjautumisessa, suosittelemme poistamaan sovelluksen ja päivittämään sovelluksen uusimpaan tarjolla olevaan versioon.Siirry kysymykseen

Mikäli olet maksanut laskun vähimmäismaksun, muuttuu laskun tila maksetuksi. Jotta saat kokonaiskuvan laskujen ja maksujen tilasta, tulee sinun kirjautua Omat Sivut – palveluun.Siirry kysymykseen

Kehitämme sovellusta jatkuvasti asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaan, joten asiakkaamme tulevat löytämään uusia käytännöllisiä ominaisuuksia tulevaisuudessa. Tällä hetkellä sovelluksen perustoiminnot ovat paikallaan, mikä tarkoittaa, että näet nykyisten tuotteiden tilitiedot, tapahtumakatsauksen ja laskusi. Luottokorttiasi tai lainaa tarkastellessasi voit esimerkiksi nähdä, kuinka paljon luottoa on käytetty ja kuinka paljon sitä on käytettävissä.Tutustu mobiilipankkiin tarkemmin täälläSiirry kysymykseen

Laskun maksaminen suoraan sovelluksesta ei ole mahdollista.Löydät avoinna olevan laskun tiedot kirjautumalla Omat Sivut – palveluun.Siirry kysymykseen

Toistaiseksi bonuspisteiden käyttö ei ole mahdollista sovelluksessa, mutta kyseistä ominaisuutta kehitellään ja pyrimme päivittämään ominaisuuden mahdollisimman pian.Siirry kysymykseen

Mikäli sinulla on Morrow Bank Mastercard, tulet vastaanottamaan automaattisen latauspyynnön sovelluksessa.Siirry kysymykseen

Kyllä. Morrow Bankin mobiilisovellus on yhtä turvallinen kuin verkkopohjainen Omat Sivut -palvelu. Kirjautuminen tapahtuu vahvalla tunnistautumisella – joko henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai biometrisesti, kuten sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella.Siirry kysymykseen

Voit sulkea korttisi helposti suoraan mobiilisovelluksessa:
Mene kohtaan ”Omat kortit” ja valitse ”Sulje kortti”.
Vaihtoehtoisesti voit sulkea kortin myös Omat Sivut- palvelusta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Morrow Bankin mobiili sovellus on saatavilla iOS- ja Android-laitteille, ja löydät sen hakemalla ”Morrow Bank” App Storesta ja Google Playsta. Sovelluksen lataaminen ja käyttö on täysin maksutonta.

Päivitä sovellus aina uusimpaan versioon, jotta saat käyttöösi kaikki uudet toiminnot ja vältät sovelluksen hidastumisen.

Lataa sovellus Androidille tästä

Lataa sovellus iOS:lle tästä
Siirry kysymykseen

Ensimmäisellä kerralla Morrow Bankin sovellus käyttöönottoon tarvitaan vahva tunnistautuminen, jonka voit tehdä omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi. Jatkossa voit kirjautua puhelimesi sormenjälki- tai kasvojentunnistuksella.Siirry kysymykseen

Kaikki asiakkaat joilla on Morrow Bankin laina tai luottokortti voivat käyttää sovellustamme. Sovelluksen lataaminen on täysin ilmaista ja sen käyttö on selkeää ja helppoa.Sovelluksen avulla tarkistat laskut, tilitiedot ja tapahtumat kätevästi. Sovellusta kehitetään ja parannetaan asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti jatkuvasi ja pyrimme tiedottamaan uusista ominaisuuksista.Siirry kysymykseen
Händer skriver på laptop

Ota meihin yhteyttä

Morrow Bank asiakkaana voit ottaa meihin yhteyttä helposti Oman Sivut -palvelun viestilaatikon kautta.

Asiakaspalvelu
09 42 45 22 88

Maanantai - perjantai 10-15
(lauantai - sunnuntai suljettu)

Luottokortin sulkupalvelu:Voit sulkea kortin Omat Sivut- palvelusta, mobiilisovelluksesta tai soittamalla luottokortin sulkupalveluun (+358) 94 24 58 404.