Tilit ja Laskut

Miten voimme auttaa sinua?

Laina

Kyllä, voit halutessasi maksaa luoton kokonaan kerralla takaisin. Viitenumerosi on aina sama, joten voit maksaa luottosi pois kun itse haluat. Olethan kuitenkin ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme antaa sinulle ajantasaisen saldon ja saat näin maksettua luottosi kokonaisuudessaan pois.Siirry kysymykseen

Emme valitettavasti tarjoa maksuvapaita kuukausia, vaan laskuttamamme vähimmäissumma on maksettava kuukausittain. Vähimmäissumma on kuitenkin aina lyhennysvapaa, sillä se koostuu vain kertyneistä koroista ja kuluista. Voit päättää itse lyhennyksen suuruudesta ja niinpä voit pitää lyhennysvapaita kuukausia aina, kun haluat.Siirry kysymykseen

Maksa lasku

Pyydämme tarkistamaan onko laskusi saapunut sinulle sähköpostitse. Sähköpostin suodatinasetukset saattavat joskus ohjata laskun suoraan roskapostikansioon tai poistaa viestin kokonaan. Tällöin sähköpostin suodatinasetuksia kannattaa muuttaa niin, että lasku tulee näkyviin Saapuneet –kansioosi.Mikäli et kuitenkaan löydä laskua sähköpostistasi tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Lähetämme laskut joka kuukauden alussa Omat Sivut -palveluumme, jonne kirjaudutaan verkkosivujemme kautta. Saat tiedon uudesta laskusta sähköpostiisi. Viesti sisältää myös maksutiedot, joita voit käyttää laskun maksamiseen.Sähköpostin suodatinasetukset saattavat joskus ohjata lähettämämme viestin suoraan roskapostikansioon tai poistaa viestin kokonaan. Tällöin sähköpostin suodatinasetuksia kannattaa muuttaa niin, että lähettämämme viestit tulevat näkyviin saapuneet-kansioosi.Mikäli et kuitenkaan löydä tarvittavia maksutietoja tämänkään jälkeen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse numeroon 09 42452288.Siirry kysymykseen

Emme valitettavasti tällä hetkellä tarjoa mahdollisuutta e-laskun tilaamiseen, mutta saat tiedon uudesta laskusta sähköpostiisi.
Viesti sisältää myös maksutiedot, joita voit käyttää laskun maksamiseen.
Siirry kysymykseen

Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä, toimitetaan seuraava lasku maksumuistutuksen muodossa. Maksaessasi laskun kuukauden päättyessä suoritus kirjautuu seuraavan laskutuskauden tiliotteelle ja maksumuistutus toimitetaan automaattisesti.Suosittelemme sinua tarkistamaan luottokorttisi tiliotteen säännöllisesti Omat Sivut -palvelussa.Siirry kysymykseen

Luottokortti

Mikäli korttisi on asetettu käyttökieltoon erääntyneen laskun vuoksi, kortti palautuu automaattisesti uudelleen käyttöösi maksettuasi laskun.Siirry kysymykseen

Löydät maksutiedot laskulta. Sinun tulee maksaa vähintään laskulla näkyvä “maksettava vähimmäissumma”. Maksettava vähimmäissumma on 3 % laskun kokonaissaldosta tai vähintään 30 euroa, mikäli kokonaissaldo on alle 1 000 euroa.
Tili- ja viitenumero ovat samat joka laskulla ja löydät ne myös Omat Sivut -palvelusta.
HUOM! Viitenumeroa on käytettävä maksettaessa.Siirry kysymykseen

Lasku lähetetään kuukauden alussa ja eräpäivä on aina kuluvan kuukauden 20. päivä.Eräpäivä on kaikille asiakkaillemme sama eikä sitä ole mahdollista muuttaa.Siirry kysymykseen

Ota meihin yhteyttä

Morrow Bank asiakkaana voit ottaa meihin yhteyttä helposti Oman Sivut -palvelun viestilaatikon kautta.
Asiakaspalvelu
Puhelinnumero: 09 42 45 22 88
Maanantai - perjantai (10-15)
Lauantai - Sunnuntai (suljettu)

Luottokortin sulkupalvelu:
Puhelinnumero: (+358) 94 24 58 404
Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.